Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchowoli

Klauzula informacyjna ePUAP i e-Doręczenia

Klauzula informacyjna Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchowoli dotycząca  obsługi korespondencji przy użyciu elektronicznej skrzynki podawczej (ePUAP) i e-Doręczeń

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 roku) zwanym dalej RODO informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchowoli z siedzibą Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, reprezentowany przez kierownika, zwany dalej Administratorem. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych (IOD) Mariusz Manaches, z którym można skontaktować się za pośrednictwem: e-mail: iod@suchowola.pl

Pocztowo: Inspektor Ochrony Danych, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchowoli, 16-150 Suchowola, Plac Kościuszki 5

  1. Pani / Pana dane będą przetwarzane:
  • Dane przesłane przy użyciu korespondencji z wykorzystaniem usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO w związku z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z przesłaną do administratora korespondencją;
  • Dane przesłane przy użyciu profilu zaufanego e-PUAP przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. lit. c) RODO w związku ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z przesłaną do administratora korespondencją
  • W przypadku gdy treść wiadomości będzie zawierała informacje, które spowodują konieczność podjęcia przez administratora przetwarzania na podstawie odrębnych przepisów prawa będą one przetwarzane m.in. w związku z:

- art. 6 ust. 1 lit c) w zw. art. 38 ust. 4 RODO w celu nawiązania kontaktu z inspektorem ochrony danych w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz udzielaniem odpowiedzi na przesłane pytania;

- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających z zadań określonych w przepisach szczególnych;

- art. 6 ust. 1 lit e) RODO, kiedy dane są niezbędne do wykonywania zadań realizowanych przez administratora w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;

- art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażą Państwo administratorowi z własnej inicjatywy;

- więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Państwa sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające).

  1. Państwa dane osobowe będą udostępniane podmiotom zewnętrznym tylko i wyłącznie w przypadkach przewidzianych przepisami prawa lub na podstawie umów powierzenia przetwarzania lub innych instrumentów prawnych zawieranych z podmiotami i organami publicznymi świadczącymi na rzecz Administratora usługi, z którymi wiąże się przetwarzanie danych osobowych dla których Administratorem Danych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchowoli. Nadto dane mogą być przetwarzane przez podmioty zapewniające Administratorowi obsługę administracyjną, informatyczną, techniczną (informatyczna, serwis sprzętu, niszczenie dokumentów) z którymi Administrator zawarł odpowiednie umowy powierzenia przetwarzania danych. Administrator Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchowoli nie przekazuje danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  2. Dane osobowe, gromadzone w związku ze wszczęciem postępowania administracyjnego będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu, w jakim zostały zgromadzone, a po tym czasie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązków wynikających z Zarządzenia Nr 7/2013 Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchowoli z dnia 31.12.2013 roku w sprawie ustalenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt i instrukcji o organizacji i zakresie działania składnicy akt w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchowoli. W zakresie danych, gdzie wyrazili Państwo zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż 3 lata od ostatniego kontaktu drogą elektroniczną z administratorem,
  3. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  5. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Skutki odmowy podania danych określają przepisy prawa, a w szczególności odmowa podania danych może skutkować odmową wszczęcia postępowania lub załatwienia sprawy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne gdy odbywa się na podstawie Państwa zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie.
  6. Pani/Pana dane nie będą profilowane oraz przetwarzane w sposób automatyczny.

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Sierpień 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Portal OPS.pl

 

ios